Spring Talentbegeleiding streeft ernaar om haar zorg naar volledige tevredenheid van haar cliƫnten uit te voeren. Mocht het toch voorkomen dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg of heeft u een andere klacht, dan verneem ik dat graag van u. Bij klachten ga ik er vanuit dat u deze altijd eerst kenbaar maakt en bespreekt met mij persoonlijk. U kunt uw klacht in dat geval mailen naar cilleke@springtalentbegeleiding.nl. Ik zal daar binnen tien werkdagen op reageren, uitgezonderd ziekte of vakantie. Ik zal me dan inzetten om samen tot een passende oplossing te komen binnen de mogelijkheden van beide kanten.
Inmiddels is Spring Talentbegeleiding aangesloten bij SoloPartners voor een erkende en goedgekeurde klachtenregeling. Mocht er een klacht zijn waar we op de informele manier zoals omschreven niet uitkomen dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. U kunt hiervoor mailen naar: info@solopartners.nl